Koktajl z selera naciowego, czereśni i banana

Koktajl z selera naciowego, czereśni, szpinaku i nie tylko

Domowe koktajle mają to do siebie, że nie brakuje w nich witamin. Napój, który dzisiaj Wam proponuję jest najlepszym potwierdzeniem tej teorii. Znajdziesz w nim wszystko to, co dobre i zdrowe. Koktajl z selera naciowego wzbogacony został kilkoma liśćmi szpinaku, zerwanymi z drzewa sąsiadki czereśniami i botwinką, która nie została zużyta do zupy. Do koktajlu dodałam również kiwi, dojrzałego banana, odrobinę natki pietruszki i własnoręcznie zrobione mleko migdałowe, na które przepis zapewne wkrótce pojawi się na blogu.

Przepis na koktajl z selera naciowego

Składniki na 3 średnie porcje:

  • 2 gałązki selera naciowego,
  • 1/4 filiżanki czereśni,
  • kilka liści szpinaku,
  • kilka liści botwinki,
  • pół kiwi,
  • pół banana,
  • szklanka mleka migdałowego,
  • 2 gałązki natki pietruszki,
  • ew. łyżeczka miodu do smaku.

Przygotowanie:

  1. Czereśnie wydryluj, umyj, odstaw na bok.
  2. Szpinak, botwinkę i natkę pietruszki umyj i pokrój (nie musi być drobno, bo warzywa będą blendowane).
  3. Umyj i obierz banana i kiwi.
  4. Do wysokiego naczynia wlej wcześniej przygotowane mleko migdałowe (lub inne mleko roślinne, np. kokosowe), dodaj czereśnie, pokrojonego banana i kiwi, szpinak, botwinkę i natkę pietruszki. Wszystko zmiksuj przy pomocy blendera.
  5. Skosztuj, jeśli koktajl jest mdły, dodaj łyżeczkę miodu, np. miodu z mniszka lekarskiego.
  6. Koktajl możesz udekorować natką pietruszki, czereśniami, gałązką selera naciowego.

Wskazówki:

  • Taki koktajl możesz zabrać ze sobą do pracy. Ten pełen witamin napój sprawdzi się np. w roli drugiego śniadania.

 

5.00 avg. rating (99% score) - 2 votes

Categories: Przepisy i produkty kulinarne